Перед смертью газеты должны стать люксовым товаром

Очень толковые, хотя и не без злорадства, советы в адрес NYT со стороны базфидовского начальства. Говорит, перед окончательным закрытием печатной версии и переходом в онлайн газеты должны стать люксовым товаром. Надо не снижать цену на принт, а повышать ее. Чтобы те, кто декларирует любовь к бумаге, платили в формате поддержки, а не покупки.
А я говорил.
Make Them a Luxury Good. The New York Times should make the print edition more expensive before switching to online only, BuzzFeed CEO Jonah Peretti says.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s