Корпорации тоже погружаются в Immersive media

Stella Artois построила в Торонто купол, в котором в сентябре будет проводить погружающие медиа-ужины. Конкретная программа шоу пока неясна, но из заявки видно, что пивовары будут воздействовать на все органы чувств посетителей. Вероятно, это будут лазерные и плоские проекции, кино по внутренней поверхности купола, музыка и прочие звуки, дымы и прочие спецэффекты, ну и вкус – позвали мишленовских шефов. Билет за такой immersive-media ужин (включают пять блюд и пару пива) по московским меркам, скажем так, средней дороговизны – всего-то 100 долларов. Буду следить, что они там насочиняли.

Здесь описание проекта:
A multi-course dining experience with beer and food pairings where each dish will be inspired by one of the five senses – sight, sound, taste, touch & aroma. Within our sensorial dome, guests will be immersed in a 360 degree experience, surrounded by video and interactive elements that will engage and amplify all of the senses throughout the night.

Здесь анонс в ведущем торонтовском блоге

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s